Нове покоління Subaru Impreza стало другою після XV моделлю яка отримала довшу колісну базу та завдяки цьому пропонує більше простору на задньому ряді сидінь. Також на 5 мм знизився центр ваги, а показник жорсткості кузова виріс на цілих 70%. Цікавим нововведенням як для бензинового так і для дизельного двигуна стане система деактивації циліндрів, яка працюватиме при незначних загрузках.
Інтер’єр Impreza змінився в сторону сучасної архітектури. Почесне місце по центру торпедо зайняв сенсорний екран нової інформаційно-розважальної системи. Цей 6,5-дюймовий монітор призначений для керування різноманітними функціями автомобіля, в тому числі системою EyeSight, яка використовує камери для контролю за шляхами та рухом транспортних засобів. Керувати мультимедійними сервісами допоможе програмне забезпечення Android Auto або Apple CarPlay. Судячи по першим тестам новинки, внутрішній світ Subaru Impreza став значно приємнішим за відчуттями, та нарешті може похизуватися непоганими матеріалами оздоблення.
Ходові характеристики новачка теж повинні задовольнити шанувальників японського бренду, адже Impreza не втратила своїх спортивних амбіцій та можливостей. Виробник провів чудову роботу і заслужив на гарні оцінки по всім технічним показникам автомобіля. Навіть зовнішній стиль моделі залишився пізнаваним, тому очікується стабільний попит на цю бюджетну і водночас спортивну машину. Особливо бажаним автомобіль буде у професійних автогонщиків, яки сподіваються отримати заряджену модифікацію Impreza WRX STI.
За попередньою інформацією, прем’єра Subaru Impreza 2018 модельного року відбудеться в рамках осінньої автомобільної виставки, яка пройде у німецькому місті Франкфурті восени цього року. На авто шоу привезуть не тільки класичний седан, але і п’ятидверний хетчбек. Орієнтовна вартість базової версії Impreza складе 22 тисячі євро…